سئو و تبلیغات

همکاری (هم افزایی یا سینرژی) در بازاریابی موتورهای جستجو

چگونه ترکیب سئو و بازاریابی موتورهای جستجوی ( SEO-SEA ) مناسبی برای خود بیابیم؟

هدف اصلی هر سایت تجاری رسیدن به رتبه بالاتر در صفحه نتایج موتورهای جستجوست. دلیل این امر بسیار ساده است. هر چقدر رتبه سایت در صفحه نتایج جستجو بالاتر و دائمی تر باشد، احتمال کسب بازدیدکننده و هدایت آن به سمت سایت نیز بیشتر خواهد بود. دیده شدن بهتر در موتورهای جستجویی همچون گوگل، بینگ، یاهو و سایر موتورها ممکن است تحت تاثیر روش های بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) همچون تبلیغات در موتورهای جستجو (SEA) و  بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو( سئو ) قرار داشته باشد. تبلیغات در موتورهای جستجو و نیز بهینه سازی صفحه اصلی سایت برای  جستجوکنندگان طبیعی به سایت کمک می کند نرخ کلیک بهتری داشته باشد. به عبارت دیگر اجرای هوشیارانه کمپین های بازاریابی موتورهای جستجو می تواند بازدیدکننده را به و مشتری تبدیل کند. سئو و SEA به طور متفاوت از هم عمل می کنند.با  اتخاذ تعادل مناسب بین سئو و SEA می توان  استراتژی های جامع SEM را برای هم افزایی در بازاریابی موتورهای جستجو به کار برد.


آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو موتورهای ,جستجو ,سایت ,بازاریابی ,تبلیغات ,صفحه ,موتورهای جستجو ,بازاریابی موتورهای ,داشته باشد ,صفحه نتایج ,بهینه سازی ,بازاریابی موتورهای جس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تشک طبی،خوشخواب لوکس فروش دانلود آهنگ و فیلم جدید ال ان بلاگ طراحی لوگو بلاکربلاگ طاقت بیار آموزش الکترونیکی(دوره متوسطه اول) خبر پو