امروزه اکثر کمپانی ها از شبکه های اجتماعی برای معرفی تجارت خود ستفاده می کنند ولی متاسفانه بیشتر آنها از روش های درستی برای این کار استفاده نمی کنند. اگر درک درستی از این شبکه ها داشته باشید به راحتی از آنها می توانید برای ارتقای خود استفاده کنید.

با هر شبکه اجتماعی به صورت منحصر به فردی رفتار کنید

قرار دادن محتوای یکسان در همه شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، تلگرام، اینستگرام و … می تواند کار بسیار ساده ای باشد. اما در صورتی که این محتوا به به درستی انتخاب نشده باشد می تواند به ضرر شما تمام شود. هر شبکه اجتماعی دارای یک ساختار منحصر به فرد است. نه تنها از لحاظ قرار دادن محتوا بلکه از نظر ارائه آن و استفاده از آن. مثلا شما یک برند تجاری را در نظر بگیرید که در یک رویداد همراه با کارمندان خود شرکت کرده است. روش صحیح استفاده از این تبلیغ این رویداد این است که صاحب کمپانی عکسی از خود به همراه کارمندان خود در فیسبوک منتشر کند که نشان می دهد آنها در این رویداد شرکت کرده اند. ولی برای استفاده از شبکه اجتماعی LinkedIn مناسب است که مقاله ای در مورد این رویداد گذاشته شود .


آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو شبکه ,اجتماعی ,استفاده ,رویداد ,درستی ,شبکه اجتماعی ,شرکت کرده ,قرار دادن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

tavanenoo ثبت شرکت هانا جعبه سازی شرکت فنی مهندسی تن آرا تک سایتی برای همه مشاوره کنکور باربری ظریف بار موسسه مردم نهاد پویندگان شهر ایده آل عسل بانو