ارتقا گوشی های نوکیا ۳ به آندروید ۸.۱

 

گروه تکنولوژی مجله اینترنتی ائویمیز : اخیرا شرکت نوکیا اقدام به ارسال برنامه بروز رسانی جهت گوشی های نوکیا ۳ نموده است، این گوشی ها که در سال ۲۰۱۷ عرضه شده اند در زمان عرضه به بازار برای اجرای برنامه اندروید ۷/۰ برنامه ریزی شده بودند.

در نهایت در آوریل سال جاری نوکیا اقدام به ارائه برنامه جدیدی جهت ارتقای این مدل گوشی نموده است و دارندگان این گوشی با دریافت این برنامه برنامه. نرم افزاری اندروید خود را بروز رسانی و ارتقا خواهند داد.

پس از دریافت و بروز رسانی برنامه اندروید گوشی به اندروید ۸/۱ ارتقا میابد.

 

ارتقا گوشی های نوکیا ۳ به آندروید ۸.۱

قابل توجه کاربران گوشی های تلفن همراه نوکیا ۳

 

شما نیز اگر از کاربران نوکیا ۳ هستید علی رغم اینکه میبینید بسیاری از دارندگان دیگر گوشی های نوکیا در حال استفاده از برنامه Pre هستند واین برای شما حسرت آور است ولی دستکم با این اقدام نوکیا میدانید که گوشی شما کاملا فراموش نشده.

طبق اعلام نوکیا همگی دارندگان گوشی های نوکیا ۳ اطلاعیه ارتقای نرم افزار را دریافت و بسته ارتقای جدید را دریافت خواهند کرد.

اگر شما جزو افرادی هستید که هنوز این اطلاعیه را دریافت نکرده اید نگران نباشید حتما برای شما نیز ارسال خواهد شد و ظرف چند روز آینده شما هم دریافت خواهید نمود.

 

همچنین بخوانید:

گوشی جدید Lenovo Z-5 Pro GT با ۱۲ گیگابایت رم به زودی وارد بازار می گردد

محصول جدید نوکیا Nokia 9 PureView به زودی وارد بازار خواهد شد

راه اندازی خط تولید گوشی نوکیا ۸٫۱ در هند | مشخصات و زمان عرضه Nokia 8.1

تشخیص یک میلیارد آیتم توسط Google Lens

 

گرداوری و ترجمه شده توسط گروه تکنولوژی مجله اینترنتی ائویمیز

 

ارتقا گوشی های نوکیا ۳ به آندروید ۸.۱


بارداری ، مدل لباس، آموزش آشپزی و خودرو گوشی ,نوکیا ,برنامه ,دریافت ,ارتقا ,اندروید ,ارتقا گوشی ,بروز رسانی ,وارد بازار ,گوشی نوکیا ,زودی وارد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رحم-اجاره ای-فوری zedschool فروشگاه فاوز عروسک چت|چتروم عروسک|وبلاگ عروسک چت|ادرس اصلی عروسک چت همیشگی ـ سون چت جراحی و زیبایی ایران تغذیه ، با ما بهترین باشید.