وب سایت معماری

شما به عنوان معمار یا طراح دکوراسیون و مبلمان، روندهای صنعتی را که در آن فعال هستید دقیقا می دانید، به همین دلیل هم افراد زیادی هستند که حاضرند برای بهره گیری از تخصص و هنر شما در این زمینه هزینه کنند تا خانه یا شرکت آنها را هر چه زیباتر کنید. اما تنها یک مشکل وجود دارد که وقتی آنها به صورت آنلاین در جست و جوی شما هستند شما را نمی یابند.
درست همانطور که یک معمار در هنگام ایجاد یک شاهکار، مولفه هایی چون کارآیی و دوام و زیبایی را در ذهن دارد، می بایست در هنگام طراحی استراتژی بازاریابی برای هنر و خدمات خود، همین مولفه ها را در ذهن داشته باشد. استراتژی بازاریابی شما باید در عین کارآمدی، آنقدر زیبا و خلاقانه باشد تا مردم را جذب کند.
اصطلاح بازاریابی شامل هر کاری است که شما برای جذب مشتری جدید انجام می دهید. این به معنای تبلیغات در رومه ها و مجلات، و تبلیغ بر روی بیلبوردهاست. اما باید بگوییم که با گسترش استفاده از اینترنت و شبکه های اجنماعی، صرف هزینه تنها در چنین فضاهایی بازده کافی ندارد.


آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو بازاریابی ,استراتژی بازاریابی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا فروشگاهی یکم بیشتر بمون ثبت برند درمان لکنت زبان مردی تنها وخسته اززمونه Kaversepita زندگی به رنگ خدا نشاط در مدرسه