یونیک فاینانس:گوگل تبلیغات ارزهای رمزنگار را ممنوع می‌کند

یونیک فاینانس:شرکت گوگل اعلام کرد که هرگونه تبلیغات مرتبط با ارزهای رمزنگار را بر روی پلت فرم خود از اول ژوئن ممنوع خواهد کرد.

گوگل تبلیغات ارزهای رمزنگار را ممنوع می‌کند  

یونیک فاینانس:به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا ، شرکت آلفابت گوگل اعلام کرد که هرگونه تبلیغات در مورد ارزهای رمزنگار و محتویات مرتبط با آن را از اول ماه ژوئن ممنوع خواهد کرد. گوگل اعلام کرد که بر اساس ت جدید این شرکت، هرگونه تبلیغات در مورد محصولات مالی پر ریسک یا غیر قانونمند شده را مانند ارزهای رمزنگار و دیگر ابزارهای مالی برای را ممنوع خواهد کرد.

یونیک فاینانس:شرکت گوگل اعلام کرد که در سال 2017 میلادی، 3.2 میلیارد تبلیغ را که ناقض ت های تبلیغاتی این شرکت بودند را پایین آورد و این رقم تقریبا 2 برابر سال 2016 میلادی است. همچنین مدیر تبلیغات پایدار گوگل گفت: برداشتن تبلیغات مضر به عنوان اولویت نخست ما است.

بر همین اساس، در ماه گذشته میلادی هم فیس بوک اعلام کرد که تبلیغات مرتبط با محصولات مالی و خدمات آنها را که به ارزهای رمزنگار و عرضه اولیه پول های دیجیتال ختم می شوند را ممنوع خواهد کرد.

یونیک فاینانس:شرکت فیس بوک اعلام کرد که این ممنوعیت بر روی تمام پلت فرم های آن از از قبیل فیس بوک، «اودینس نت وورک» و اینستاگرام خواهد بود.


یونیک فاینانس تبلیغات ,یونیک ,گوگل ,فاینانس ,اعلام ,شرکت ,یونیک فاینانس ,ارزهای رمزنگار ,ممنوع خواهد ,گوگل اعلام ,فاینانس شرکت ,ژوئن ممنوع خواهد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بازرگانی نادر صندوقچه ترفنمندهای رستوران و کافه داری کاشی و سرامیک sepidfile داهـــــــــول